Pages

Wednesday, June 30, 2010

Mendengar

Mendengar...
Dinasor suka mendengar..
Mendengar cerita..
Mendengar masalah..
Mendengar perbualan orang..

Sekarang Dinasor nak dengar cerita2 korang..
Cite la cite la..
Hahahaha...
Kompen la xde orang yang sudi..
Sape la yang sudi berkongsi dengan Dinasor nie..
Huhuhu..

Ape nak dikata...
Dinasor memerlukan seseorang untuk bercerita....
Suke Suke Suke Suke tau.
Bila mendengar cite..
Lagi2 pabila luahan rase..
Masalah peribadi..
Masalahkerja..
Dari situ kite terase dekat..
Rase dhargai.
Rase dhormati.
Rase dsayangi.

Kadangkala terase mahu mendengar cite.Xkisah cite xde kena mengena pom.
Misti rase lega pabila boleh berkongsi cerita,suka,duka dan rahsia...

5 comments:

ryan said...

cerita dengan saya...saya suka tadah telinge..

^^

DinasorCute said...

Dinasor xpandai bercerita...
kamu je la cerita...
dinasor mau dengar...
cepat2..
cite la..cite laaa

ryan said...

selalu ingin cite dengan kamu..
tapi selalu juga masa kita tak telly..

kamu keje saya free..saya keje..kamu free...how??

p/s: saya rindu dulu2...

Princess said...

psst...dinasor sini!

ada awek nk brkenalan.
gosip jom..=P

DinasorCute said...

Msz Equinox :cite la cite la...haha

Princess:sape2....nak ke dia kat dinasor nie